McLaren je prvi konstruktor koji je predstavio livreju za sezonu Formule 1 2024. godine! Ekipa iz Wokinga iznenadila je i već sredinom siječnja otkrila vizualni identitet za novu sezonu, koja počinje 2. ožujka u Bahreinu.
Novi McLarenov bolid dobio je ime MCL38, a ekipa je promjenila neke vizualne detalje na bolidu. Novi McLaren ima više narančaste boje na prednjem krilu i na poklopcu od motora nego prošlogodišnji bolid, a novost je i kako je McLaren maknuo svijetlo plavu boju koja se mogla vidjeti na bolidima u dvije prethodne sezone.
Podsjetimo, McLaren će tehnički dizajn novog bolida predstaviti 14. veljače.
“DIZAJN IZGLEDA SJAJNO, JEDVA ČEKAM POVRATAK UTRKIVANJU. IMAM SAMOPOUZDANJA, SVI U MCLARENU OBAVILI SU SJAJAN POSAO OVE ZIME. NARAVNO, RADI SE O KONTINUIRANOM RAZVOJU, NISMO GOTOVI, ALI MISLIM DA BOLID IZGLEDA SPEKTAKULARNO,” REKAO JE MCLARENOV ŠEF ZAK BROWN.
“NOVI DIZAJN RADILI SMO SUKLADNO MIŠLJENJU NAVIJAČA. NARAVNO, ‘PAPAYA’ NARANČASTA JE NAMA VRLO BITNA, ŽELIMO SE ISTICATI KAKO BI LJUDI ZNALI DA JE RIJEČ O MCLARENU KADA VIDE NAŠ BOLID.”
“I’m feeling confident,” said Brown. “I think all the men and women at McLaren have done a fantastic job in the off-season.
“Of course, it will be a continued development, so we’re not done. We’re just done with our launch spec car but expect continued improvement over the course of the year.
“I think the car looks spectacular. It’s in response to the feedback that we get from our fans.
“Obviously, papaya is very important to us, so we want to make sure that we’re very distinctive, that when you see our car, you know it’s a McLaren.
“And then, of course, I think we’ve got the greatest set of commercial partners. So, you want to have a car that’s striking, where Chrome and Cisco and OKX, etc [can be seen and] jump off the race car.
“And I’m so excited to see Lando [Norris] and Oscar [Piastri] in it. They’re both fully recharged and raring to go.”
Objava McLaren prvi predstavio vizualni identitet za novu sezonu! pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.
Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Luka Tunjić