Velika vijest iz paddocka! McLaren i Mercedes dogovorili su sve detalje i potpisali novi ugovor koji će obvezati momčad iz Wokinga s njemačkim proizvođačem motora barem do 2030. godine.
Aktualni ugovor između McLarena i Mercedesa počeo je 2021. godine nakon kraja suradnje 2014. godine. Naravno, radi se o provjerenom partnerstvu koji je zajedno osvajao titule. Aktualni ugovor ovih strana trebao je završiti na kraju 2025. godine, ali su McLaren i Mercedes dogovorili novi petogodišnji ugovor.
Izvršni direktor McLarena, Zak Brown, zadovoljan je sklopljenim poslom.
“Mercedes-Benz je sjajan i pouzdan partner McLarenu. Produljenje ugovora dokazuje našu vjeru u ovu suradnju i vjeru koju naši dioničri i sponzori imaju u njihove pogonske jedinice.”
Zak Brown
Novi ugovor znači kako će McLaren zakoračiti u novu eru tehničkih pravila zajedno s Mercedesom, Brown ističe.
McLaren je loše ušao u novu sezonu. U prve dvije utrke nije osvojio ni bod, no sve se promijenilo početkom europskog dijela sezone. Lando Norris osvojio je čak sedam postolja, od toga čak šest drugih mjesta u sezoni, a čak je i rookie Oscar Piastri osvojio jedno postolje (treće mjesto u Japanu)..
“Uspješni smo s Mercedesom u zadnje tri godine naše suradnje, tako da se veselimo nastavku naše suradnje i konzistentne borbe za vrh poretka.”
Mercedesov F1 šef Toto Wolff ističe kako je važno imati partnere u novoj eri tehničkih pravila.
“Temelj naše strategije u ovom sportu je suradnja sa snažnim mušterijama. Od toga imamo više prednosti: Od toga imamo mnoge prednosti… Poput jasnog mjerila u vidu konkurencije, ubrzava naše tehničko učenje i poslovni imidž za Mercedes-Benz.
“McLaren je žestok i pošten rival od 2021. godine, posebno u drugoj polovici ove sezone. Snažne vožnje McLarena dokazuju važnost transparentne i jednake opskrbe svih mušterija u sportu ako želimo postići cilj od deset konstruktora koji se mogu boriti za postolja.”
Toto Wolff
Objava Mercedes ostaje McLarenov dobavljač motora do kraja desetljeća! pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.
Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Luka Tunjić