Royal Enfield je predstavio potpuno novi Himalayan na sajmu automobila EICMA 2023., u Milanu, Italija. Ovo je najnoviji, najlakši i tehnološki najnapredniji pogonski sklop integriran u vozilo, a novi Himalayan pokreće novi motor Sherpa 450 s tekućim hlađenjem i ima mnoštvo novih integriranih tehničkih značajki koje poboljšavaju doživljaj pustolovnog putovanja na ovom motociklu.

Royal Enfield ima dugu povezanost s Himalajom, koja je duhovni i kreativni dom brenda te njihova inspiracija. Izvorni Himalayan inspiriran je 60-godišnjom tradicijom istraživanja Himalaja na motoru, a tamo je i rođen. Namjenski izgrađen motocikl koji ulijeva povjerenje, Himalayan se uvijek iznova dokazao kao idealan motocikl za avanturističku vožnju na ovoj planini. Bio je to motocikl koji su odabrali tisuće istraživača diljem svijeta za mnoštvo lokacija i terena, stvarajući tako posebnu potkategoriju avanture – obilazak koji je stvaran, osjetilan i dostupan. Novi Himalayan se razvija iz ovoga, nadovezuje se na ovaj prijedlog i podiže ga nekoliko stupnjeva više.

Potpuno novi Himalayan je dizajniran da se prilagodi; od njegovog visokog usisnika zraka koji odbija vodu do čvrstog okvira i šipki za prtljagu spremnih na udarce kada stvari ne idu kako je planirano. Poboljšanja u odnosu na izvorni model potaknuta su vremenom provedenim na njemu, od epskih putovanja istraživanja divljih planina do vožnje u svakodnevnim situacijama. Štoviše, motocikl su testirali i razvili istraživači, putnici po svijetu, stručnjaci i vozači svih sposobnosti, kako u pustolovnim putovanjima po divljim krajolicima tako i u kontroliranim centrima za testiranje u Velikoj Britaniji, Španjolskoj i Indiji. Ovaj program testiranja rezultirao je uistinu svestranim motociklom koji je spreman na sve i stavlja osmijeh na lice svakog vozača, bez obzira na razinu njihove sposobnosti.

Ravnoteža između čovjeka, stroja i terena

Sposoban, ali ne i zastrašujuć; je esencija Himalayana. Od poboljšanja snage, performansi i rukovanja, potpuno novi Himalayan je jednostavan motocikl koji nudi izvrsnu ravnotežu pri maloj brzini, u kombinaciji s novom laganom spojkom i glatkim odzivom na gas iz sustava ride by wire. Podesivo vozačevo sjedalo omogućuje vam podešavanje pristajanja, a TripperDash jednostavan za korištenje daje vam sve informacije koje su vam potrebne dok vozite.

Na zavojitoj planinskoj cesti nova šasija nudi poboljšane performanse u zavojima kako bi odgovarala dodatnoj snazi motora. Off road, dodatni razmak od tla, poboljšani hod ovjesa i širok raspon okretnog momenta olakšava svaku stazu. Novi, snažniji motor Sherpa 450 daje korisno poboljšanje vožnje, kao i održavanje boljih performansi na velikoj nadmorskoj visini. Novi Himalayan ima veći razmak od tla kako biste izbjegli zapinjanje izvan ceste i jasan, jednostavan navigacijski sustav koji uklanja potrebu za zasebnim GPS-om.

Snagom do vrhova sa Sherpom 450

Novi Himalayan ima više snage i okretnog momenta te daje izvrsne performanse pri niskim okretajima. S maksimalnom snagom od 40,02 PS pri 8000 o/min i najvećim okretnim momentom od 40 Nm pri 5500 okretaja u minuti novi Sherpa motor od 452 cc stvara 90% svog okretnog momenta od 3000 okretaja u minuti naviše. Ova karakteristika je od najveće pomoći kada vozite po skliskim padinama, dopuštajući Himalayanu da pronađe vučnu snagu tamo gdje će se drugi okretati.

Kao Royal Enfield prvi motor hlađen tekućinom, koristi integriranu vodenu pumpu i dvoprolazni hladnjak za optimalno hlađenje, presudno pri vožnji tehničkim terenima na velikoj nadmorskoj visini, čemu je ovaj motocikl u potpunosti namijenjen. Novi 6-stupanjski mjenjač znači veću fleksibilnost omjera i bolje krstarenje autocestom.

Novi Himalayan ima veći razmak od tla i ovjes s dugim hodom koji vam omogućuje da se nosite s tehničkim zahtjevima na terenu bez kontakta šasije o pod. Za to je dizajniran potpuno novi čelični dvostruki okvir koji koristi u situaciji izvan ceste, a da Himalayana ne čini previsokim ili zastrašujućim. Novi je okvir čvršći i poboljšava performanse i stabilnost u zavojima. Kvaliteta ovjesa se ne odnosi samo na performanse; dobro kontrolirana vilica olakšava vozaču kada se nosi s nepredvidivim terenom, dopuštajući im da se koncentriraju na to kamo žele ići, umjesto da reagiraju na svaku neravninu. Himalayan zadržava provjerenu kombinaciju kotača od 21” prednjih / 17” stražnjih kotača, s novorazvijenim naplatcima od aluminijske legure i prilagođene gume za vrhunsko prianjanje, pouzdano upravljanje i stabilnost u uvjetima na cesti i izvan nje.

Dodatno, šira stražnja guma 140/80 nudi bolju trakciju i više samopouzdanja na asfaltu ili terenskim uvjetima.

Ergonomija dizajnirana za istraživače

S novom šasijom i kompaktnim motorom pojavila se prilika za poboljšanje ergonomije vozača, osobito pri vožnji u stajaćem položaju. Novi motocikl je uži između nogu, što omogućuje bolju kontrolu pri stajanju i olakšavanje čvrstog postavljanja stopala na pod dok sjedite. Stražnji dio novog spremnika goriva od 17 litara smanjen je kako bi pružio udobniju udubinu za koljena tijekom vožnje. Podijeljeno sjedalo za vozača omogućuje podešavanje vozačevog sjedala za 20 mm. Uz standardno sjedalo, dostupno je nisko sjedalo kao opcija. Između standardnog i opcijskog niskog sjedala, vozač dobiva širok raspon između 805 mm, sve do visine sjedala od 845 mm. To, u kombinaciji s užim okvirom i spremnikom, znači bolji pristup tlu.

Sjedalo vozača i sjedište na stražnjoj strani, kao i trokut za sjedenje dizajnirani su da pruže maksimalnu udobnost za duge sate vožnje, na cesti ili izvan nje.

TripperDash – vaš avanturistički saveznik

Novi TripperDash nudi prvu punu kartu na svijetu, navigaciju na okruglom zaslonu izgrađenom pomoću Google Maps motora s audio navođenjem na više od 130 jezika. Kontroler na lijevom prekidaču omogućuje vam upravljanje klasterom kao i glazbom, pozivima i porukama kao dijelom mobilnog povezivanja. Vozači mogu birati između Performance i Eco načina vožnje, a stražnji ABS može se isključiti radi boljeg iskustva terenske vožnje.

A do Z ADV pribora

S više od 30 uzbudljivih novih originalnih dodataka za motocikle koje možete izabrati na potpuno novom Himalayanu, postoji nešto za svakoga. Ovi se proizvodi mogu konfigurirati na način da stvore dvije vrlo osebujne teme – Adventure i Rally. Dodatna oprema Adventure fokusirana je na sposobnosti ovog motocikla na velikim udaljenostima, s prilagođenim aluminijskim kovčegom prtljagu, višim avanturističkim zaslonom, avanturističkim sjedalima i LED maglenkama. Rally dodaci stvarno naglašavaju off-road sposobnosti novog Himalayana. Rally stražnji dio blatobrana je uparen s tanjim jednodijelnim Rally sjedalom kako bi motocikl dobio agresivniji izgled i stav. Ova postavka će također imati Rackless Soft Bags i Tail pack, dok Rally Handguards, Sump Guard i Headlight Guard pružaju vrhunsku zaštitu za ekstremnije terene.

● Savršena ravnoteža: potpuno novi Himalayan postiže savršenu ravnotežu između sposobnosti i upotrebljivosti. To je avanturistički suputnik koji ima sve što vam je potrebno i ništa što nije.
● Pedantno dizajniran za nepoznato: Inspiriran i oblikovan onim što se neprestano i često razvija – nepredvidivom himalajskom ekosustavu, ovaj se motocikl bez napora prilagođava terenu, elementima i vozaču. Zaista je napravljen za sve ceste, i za situacije gdje ceste nema.
● Mnogi motocikli u jednom: Projektiran za avanturu i opremljen za sve što dolazi. Tako Himalayan kombinira sposobnost, jednostavnost i svestranost – što ga čini jedinim motociklom koji ćete ikada trebati.
● Evolucijski skok ispred svog originalnog modela, novi Himalayan pokreće Sherpa 450, prvi motor s tekućim hlađenjem tvrtke Royal Enfield. Dolazi spreman za avanturu s naopako okrenutom prednjom stranom vilice i novim značajkama kao što su Ride-by-Wire i TripperDash navigacija s punom kartom na TFT zaslon

Više fotografija motocikla Royal Enfield Himalayan pogledajte OVDJE.

O ponudi Royal Enfield motocikala informirajte se na web stranicama trgovine Novema Nova.

Objava Royal Enfield Himalayan pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: GP1_hr