Carlos Sainz je Veliku nagradu Saudijske Arabije završio na šestom mjestu, s 36 sekundi zaostatka za pobjednikom, Red Bullovim Sergijom Perezom. Iako je odvozio solidnu utrku, završivši ispred momčadskog kolege, Charlesa Leclerca, Sainz nije bio previše zadovoljan ishodom same utrke.

Nakon četvrtog mjesta na otvaranju sezone u Bahreinu, Španjolac je u vikend u Džedi ušao s dobrom dozom optimizma. Po svim navodima, Ferrari je u Saudijskoj Arabiji trebao smanjiti zaostatak za vodećim Red Bullom, međutim dogodilo se suprotno. Talijanska momčad ne samo da nije smanjila zaostatak za austrijskom ekipom, već je taj zaostatak povećan. Dok se nedostatak brzine u Bahreinu u odnosu na Red Bull mogao pripisati već čuvenoj Ferrarijevoj potrošnji guma, nastup u Saudijskoj Arabiji je ostavio loš dojam za nastavak sezone. Glavni faktor slabijeg rezultata bilo je ponašanje Ferrarijevog bolida na tvrdim, C2 gumama. Na iznenađujuće lošu utrku osvrnuo se i Sainz u intervjuu za Motorsport.com.

“Malo sam iznenađen jer sam nakon petka i prije vikenda mislio da imamo šanse biti druga momčad u Džedi“ rekao je Sainz i nastavio: “Mislim da stint na tvrdim gumama dokazuje da imamo još puno posla, da imamo slabost u utrci i da moramo pričekati razvoj događaja kako bismo vidjeli možemo li popraviti tu slabost.”

Iako se puno očekivalo od momčadi iz Maranella, nakon utrke u Džedi je vidljivo da su u tempu utrke slabiji i od Astona Martina i Mercedesa, čime tifosi zasigurno ne mogu biti zadovoljni. Carlos je također svjestan da postoji fundamentalni problem u dizajnu bolida, a koji ne ovisi o specifičnosti samih staza. Sainza također zabrinjava i ponašanje bolida u prljavom zraku jer se u samoj utrci nije mogao približiti Mercedesima koji su bili ispred njega. Sličan problem je imao i Charles Leclerc, koji je skoro čitavu utrku proveo iza Španjolca na sedmom mjestu. Carlos je svoju zabrinutost podijelio s medijima.

“Iz posljednjeg stinta na tvrdim gumama vidljivo je da još uvijek trošimo gume brže od Mercedesa i Aston Martina. Također nam nedostaje brzine u utrci. Trenutno nismo tamo gdje želimo biti u smislu tempa utrke, u smislu bolida općenito te samog ponašanja bolida u prljavom zraku. Ako već pregrijavamo gume na čistom zraku, onda zamislite kakva je situacija kad se nalazimo iza drugog bolida.”

“Potreban nam je čist zrak kako bismo ostvarili neka pristojna vremena kruga. Znamo točno svoje slabosti. To je pozitivno. Sada, očito, ne možemo napraviti magiju i čim prije razviti bolid. Znam da se momčad uporno trudi čim prije razviti bolid, a to će sigurno poboljšati naš tempo utrke“, pokušao je Španjolac ostati optimističan.

Prve nedjelje u travnju na rasporedu je Velika nagrada Australije, koja prošle godine nije dobro prošla za Sainza, budući da je odustao već u prvom krugu utrke. Ipak, ako je vjerovati prošloj sezoni, Ferrari bi u Australiji trebao imati konkurentan bolid jer je Leclerc prošle godine u utrci ostvario grand slam. Hoće li Ferrari konačno riješiti problem s potrošnjom guma, imat ćemo priliku vidjeti već idući tjedan u Albert Parku.

Objava Sainz: Trenutno nismo ni druga momčad, no znamo svoje slabosti pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Marijan Presečki