Nedosljednost Ferrarijevog bolida na Velikoj nagradi Velike Britanije jedan od glavnih krivaca za jedan od najgorih rezultata za momčad iz Maranella ove sezone, prema izjavama obojice vozača.

Charles Leclerc i Carlos Sainz završili su utrke na devetom i desetom mjestu, nakon što su utrku na Silverstoneu počeli s četvrtog i petog mjesta, pri čemu se mora napomenuti kako im je izlazak sigurnosnog automobila u 33. krugu utrke poremetio planove, te ih prisilio na korištenje tvrđe smjese guma u odnosu na konkurenciju.

Bio je to jedan od najgorih rezultata za talijansku momčad ove sezone, ne računajući dominaciju Red Bulla, poraženi su i od strane Mercedesa i od strane McLarena.

Iako je izgledalo kao da je strategija momčadi iz Maranella mogla biti puno bolja, Sainz je branio odluku momčadi u vezi strategije za koju smatra da je bila ”50-50” i umjesto toga krivnju je svalio na nedosljednost bolida i udare vjetra. Kako kaže Španjolac, vrijeme kruga je variralo u prosjeku četiri stotinke po krugu ovisno o udarima vjetra jer, iako je momčad koristila podnicu iz Miamija, bolid se nije ponašao kako su oni očekivali.

”Vrlo vjetrovito, vrlo zahtjevan bolid za vožnju, bilo je vrlo teško održavati dosljednost u ovakvim uvjetima, puno smo se borili s trakcijom protiv vjetra.”

”Nismo mogli pravilno koristiti snagu, a tvrđa smjesa guma otežavala je borbu i sve ostalo. Znamo da je to naša slabost, znamo gdje je. Vidimo to u zračnom tunelu, vidimo to na našem bolidu, vidimo to u vožnji, u osjećaju. Dakle, to je samo pitanje razvoja.”

”Bar smo napravili neki napredak, ali opet, Silverstone nas je stavio u situaciju gdje znamo da moramo poboljšati bolid. To nije dobra stvar za nas jer smo vrlo ovisni o vjetru, uvjetima staze i temperaturi staze za našu vlastitu izvedbu, što će nas ostaviti malo izloženima tijekom nekih trkaćih vikenda.”

Leclerc je s druge strane dugo vremena proveo boreći se s Russellom, kojem je prilično dugo odolijevao, čak možda i previše riskirao u nekim trenutcima, gdje smo imali prilike vidjeti da je kod jednog pokušaja pretjecanja od strane Britanca, vozač Ferrarija pomaknuo svoj bolid prilikom kočenja, ali je sve prošlo bez nekakvog incidenta ili kazne.

”Još ima puno posla jer trenutno izgledamo vrlo ranjivo kod promjene uvjeta. Kada kažem promjena uvjeta, uglavnom mislim na vjetar. Kada imamo promjenu vjetra, naš bolid postaje iznimno težak za upravljanje.”

”Što se toga tiče, napravili smo korak naprijed, ali još uvijek treba napraviti prilično velike korake. Znali smo da će ova staza biti jedna od naših najlošijih staza. Samo zbog brzih zavoja, to je jedna od slabosti bolida.”

”Vjerujem da znamo zašto se mučimo. Jasno nam je da puno radimo na razvoju, posebno se to odnosi na brze zavoje.”

Ferrari se trenutno u poretku konstruktora sa 157 bodova nalazi na četvrtom mjestu, dok njihova dvojica vozača zauzimaju peto, odnosno sedmo mjesto u poretku vozača. Prostora za popravak ima već za dva tjedna na Velikoj nagradi Mađarske sa, kako im očito više odgovara, sporijim zavojima Hungaroringa.

Objava Sainz: Znali smo da će ova staza biti jedna od naših najlošijih pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Stjepan Feketija