Nakon uzbudljive subote na Jeddah Corniche Circuit, pred nama je druga utrka sezone Svjetskog prvenstva Formule 1. U nastavku provjerite s kojim gumama timovi i vozači raspolažu te kakve bi im mogle biti strategije.
Glavna subotnja vijest bio je kvar na bolidu Maxa Verstappena, zbog kojeg dvostruki svjetski prvak i trenutno vodeći u ukupnom poretku nije mogao odvoziti brzi krug u drugoj rundi kvalifikacija te će danas startati s 15. mjesta.
Njegov izostanak najbolje je iskoristio momčadski mu kolega Sergio Perez. Meksikanac je bio najbrži u Q3 i došao do svog drugog pole positiona u karijeri, na istoj stazi na kojoj je osvojio i prvi pole, prije godinu dana. Charles Leclerc imao je drugo vrijeme u kvalifikacijama, no Ferrarijevi problemi druga su top tema vikenda. Naime, u oba crvena bolida stavljene su nove pogonske jedinice, a budući da su na Leclercovom bolidu neke komponente mijenjane još u Bahreinu, monegaški vozač ovdje ima deset kaznenih mjesta na startu pa će umjesto u prvom, biti u šestom startnom redu. Ovako će izgledati startni grid.
U svakom slučaju, bit će zanimljivo pratiti napredak Verstappena i Leclerca. Max je bio dominantna figura trkaćeg vikenda sve do opisane situacije u Q2, a kako je sam izjavio nakon kvalifikacija, na stazi u Džedi sve je moguće. Na uličnim stazama sigurnosni je automobil česta pojava, a Verstappen će sigurno priželjkivati poneki incident koji bi skupio poredak u kasnijoj fazi utrke, budući da će sigurno izgubiti dosta vremena u odnosu na Pereza i Alonsa dok se bude probijao kroz gužvu.
Njihovim problemima okoristio se Fernando Alonso, koji će u bolidu Aston Martina startati iz prvog reda. U drugom će biti George Russell u Mercedesu i Carlos Sainz u Ferrariju, a u trećem Lance Stroll u Aston Martinu i Esteban Ocon u Alpineu.
Iznad možete vidjeti analizu subotnjih događanja, a u nastavku pogledajte s kojim setovima guma raspolažu pojedini vozači i timovi za današnju utrku.
Ako bi utrka bila lišena nekih ozbiljnijih incidenata i perioda sigurnosnog automobila, u Pirelliju procjenjuju da bi idealna bila strategija jednog zaustavljanja u boksu, no pritom su moguće različite varijante, ovisno o tome na kojoj se smjesi guma krene u utrku.
Utrka za VN Saudijske Arabije počinje u 18 sati po hrvatskom vremenu, a vozi se 50 krugova po 6174 metra dugačkoj stazi Jeddah Corniche.
Objava Startni grid i potencijalne strategije za VN Saudijske Arabije pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.
Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Šestak