Povezivalo ga se uz Red Bull, ali Yuki Tsunoda ostat će i sljedeće godine vozač RB-a nakon što je aktualni konstruktorski prvak odlučio produžiti ugovor Meksikancu Sergiju Perezu. Jedan od najpoželjnijih vozača na gridu tako ostaje pod ‘nadzorom’ Red Bulla.
Red Bullova ‘B’ ekipa potvrdila je kako će Tsunoda i sljedeće sezone biti vozač RB-a, a njegova dugoročna budućnost još nije poznata. Podsjetimo, Perezov ugovor s Red Bullom važi do kraja 2026. godine.
Tsunoda se ove godine istaknuo sjajnim vožnjama i redovitim osvajanjem bodova. Ima znatno bolje rezultate od momčadskog kolege Daniela Ricciarda i ove je sezone završio pet puta u bodovima u osam utrka.
Još je puno mjesta ostalo dostupno po gridu za 2025. godinu, ali Tsunoda neće biti jedno od imena koje će tražiti novi dom. Ostat će u RB-u gdje će 24-godišnji Japanac nastaviti svoj razvoj.
“Vrlo sam sretan što ostajem u RB-u. Dobar je osjećaj znati što mi je u budućnosti ovako rano u godini. Zbog toga zahvaljujem svima u Red Bullu i Hondi, koji su važan dio moje karijere i nastavit će to biti,” izjavio je Tsunoda nakon što je sklopljen posao.
“Ova ekipa ima velike planove za razvoj i uzbuđen sam što ću biti dio toga. Odlično je znati da se cijeni moj naporan rad i da ekipa vjeruje da joj mogu pomoći. Već smo jasno napredovali ove sezone i to me motivira za ostatak sezone. Sada se fokusiram na preostale utrke s ciljem da osvojim što više bodova je moguće.”
Laurent Mekies, šef RB-a, sretan je što je zadržao talentiranog Tsunodu u ekipi.
“Pratio sam Yukijev razvoj u Formuli 1 i prije mog povratka u ovu ekipu. Impresivan je iz godine u godinu, a ove je sezone napravio jednostavno fenomenalan korak prema naprijed. Iznenađuje nas iz utrke u utrku.”
“Nikad nismo sumnjali u njegovu prirodnu brzinu, a tome je sada dodao zrelo ponašanje i ta ga kombinacija čini vrlo brzim i konzistentnim, a sjajan je i timski igrač,” izjavio je.
Objava Tsunoda ostaje u RB-u i u 2025. godini! pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.
Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Luka Tunjić