Iza nas su tri utrke tekuće sezone u kojoj je na sve tri pobjedu odnijela ekipa Red Bulla, dvije Max Verstappen te jednu Sergio Perez. Izvedbe u prve dvije utrke su bile veoma dominantne, dok je posljednja u Australiji bila nešto manje dominantnija kada uzmemo u obzir razliku između austrijske momčadi te druge najbrže momčadi.
Svima je jasno koliku brzinu Red Bull posjeduje, no u taboru Mercedesa, konkretnije George Russell, mišljenja je kako Austrijska momčad krije svoju pravu brzinu zbog straha od promjene pravila koja bi eventualno smanjila zaostatak timova za “Crvenim bikovima”.
“Zasigurno se suzdržavaju. Mislim da im je gotovo neugodno pokazati svoj puni potencijal jer što su brži, time će ih sport više pokušavati usporiti. Realno gledano, vjerujem kako imaju najmanje sedam desetinki prednosti u odnosu na ostale”, izjavio je Russell.
“Nisam točno siguran u trenutnu razliku u tempu, ali mislim kako se ni Max ni Red Bull trenutno nemaju razloga forsirati. Budimo pošteni, napravili su sjajan posao, to im se ne može oduzeti te mi očito moramo poboljšati svoj način igre”, dodao je Britanac.
George je iz utrke za VN Australije odustao nakon kvara na njegovom Mercedesu, ali je prvobitno bio žrtva prve crvene zastave jer je nekoliko krugova ranije ušao u boks na promjenu guma čime je izgubio nekoliko pozicija.
“Da, pretpostavljam kada nije tvoj dan, onda nije, poprilično sam razočaran pojavom prve crvene zastave. Sve što smo napravili ovog vikenda je bilo dobro, počevši od kvalifikacija koje su bile sjajne, početak utrke je bio sjajan, strateška odluka je bila sjajna. Prava je šteta što nisam ostao na stazi”, zaključio je vozač Mercedesa.
Sljedeća stanica je Baku, Azerbejdžan, još jedna ulična utrka, ujedno i prvi ovosezonski sprint. Za navedenu utrku nekolicina timova je najavila određene pakete poboljšanja, a posebno se ističe onaj McLarenov. Trkački vikend započinje u petak 28. travnja.
Objava George Russell: Red Bull ne pokazuje svoju pravu brzinu pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.
Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Marko Rajić