Royal Enfield doživio je transformaciju u posljednjih nekoliko desetljeća, pretvorivši se od sporo prodavanog proizvođača iz 1950-ih u globalnu priču o uspjehu. Sada prodaje više od 70.000 primjeraka mjesečno samo u Indiji, s godišnjom globalnom prodajom koja brzo ide prema brojci od milijun. Taj je uspjeh djelomično rezultat procvata retro motocikala koji je išao na ruku Royal Enfieldu – uostalom, većina asortimana tvrtke još uvijek izgleda gotovo isto kao stari Enfieldovi britanski proizvodi iz 50-ih i 60-ih – ali razvoj novih modela kao što je izvorni Himalayan iz 2015. i trenutni niz paralel twin motora od 650cc katapultirao je tvrtku u mainstream.
S novim Guerrilla 450 Royal Enfield čini veliki korak u mainstream nudeći istinski moderan ulični motocikl po prvi put u više od pola stoljeća.
Sportski Guerrilla 450 je drugi model koji koristi platformu Sherpa motora koji je debitirao u avanturističkom motociklu Himalayan 450. Royal Enfield kaže da Guerrillin tekućinom hlađeni jednocilindrični motor od 452 ccm ima nešto drugačije mapiranje, ali snaga i okretni moment ostaju potpuno isti kao kod Himalayana, a cjenovno se smjestio niže od njega.
Postojat će dvije varijante Guerrille – osnovni model s analognom pločom i premium model s TFT zaslonom. Dostupan je u pet opcija boja u svoje tri varijante: Analogue (Smoke i Playa Black), Dash (Playa Black i Gold Dip) i Flash (Yellow Ribbon i Brava Blue).
Dizajniran s temom modernog retro roadstera, Guerrilla se može pohvaliti prepoznatljivim značajkama uključujući okrugla prednja svjetla, elegantan spremnik goriva u obliku suze i minimalistički stražnji dio. Sadrži čelični cjevasti okvir, prednje teleskopske vilice od 43 mm s hodom od 140 mm i stražnji mono-amortizer s hodom od 150 mm.
Opremljena 17-inčnim aluminijskim kotačima, prednjim gumama presjeka 120/70 i stražnjim gumama promjera 160/60, Guerrilla osigurava stabilno upravljanje. Kočenjem upravlja ventilirani disk od 310 mm s dvostrukim klipnim čeljustima sprijeda i ventiliranim diskom od 270 mm straga.
Motocikl je dugačak 2090 mm, širok 833 mm i visok 1125 mm, a međuosovinski razmak iznosi 1440 mm. Težak je 186 kg (uključujući gorivo i ulje) i ima LED prednja svjetla, pokazivače i stražnja svjetla. Okrugli TFT zaslon od 4,0 inča nudi povezivanje s pametnim telefonom, Google Maps navigaciju, medijske kontrole, dvokanalni ABS i USB tip-C priključak.
Pokretan tekućinom hlađen jednocilindričnim DOHC motorom od 452 cc, Guerrilla isporučuje 40,02 KS pri 8000 o/min i okretni moment od 40 NM pri 5500 o/min. Uključuje 6-brzinski mjenjač i kliznu i pomoćnu spojku, osiguravajući glatko iskustvo vožnje.
Govoreći o Guerrilla 450, Siddhartha Lal, generalni direktor – Eicher Motors Ltd. je rekao:
“Guerrilla 450 je naš pogled na moderne roadstere i jako smo zadovoljni kako je ispao. Motocikl je mehanički karakterističan, super sofisticiran i kombinira performanse, svestranost i upravljanje koje ulijeva povjerenje. Napravljen je na istoj platformi kao i Himalayan, ali usklađen s performansama roadstera koje ga čine uzbudljivo drugačijim kad ga vozite. Guerrilla doista otkriva ono što su roadsteri uvijek trebali biti. Izuzetno je osjetljiv i apsolutno prekrasan za vožnju pri svakodnevnim brzinama, a jednako je divan kada se ubrzava na punom gasu.”
Guerrilla 450 će biti dostupan u Hrvatskoj krajem ljeta, kod Royal Enfield ovlaštenih trgovaca.
Objava Royal Enfield predstavio novi roadster model – Guerrilla 450! pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.
Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Šestak