Nakon prvih osam utrka u ovoj sezoni, Carlos Sainz nalazi se na petom mjestu u poretku vozača. Trenutno je bolje plasiran od svog momčadskog kolege Charlesa Leclerca jer je konstantniji u osvajanju bodova, a uoči Velike nagrade Austrije govorio je o problemima koje ima s bolidom SF-23.

U prvom dijelu sezone Ferrarijev je bolid zadao puno muka svojim vozačima. Leclerc i Sainz jednostavno nisu uspjeli pravi recept za vožnju Propetog konjića, a dok su još u kvalifikacijama donekle konkurentni, nedjeljama je prevrtljivost bolida SF-23 itekako vidljiva i zbog toga talijanska momčad drži tek četvrto mjesto u poretku konstruktora.

Objašnjavajući što se zapravo događalo s Ferrarijem, Carlos Sainz naglašava da se treba malo vratiti u prošlost i promotriti događanja iz 2022. Za podsjetnik, Ferrari je prošlo prvenstvo sjajno otvorio i vodio u poretku, ali kako je sezona odmicala, Red Bull je dobivao na moći, dok su Leclerc i Sainz imali sve više problema.

“Ako se malo analizira i ako se pogleda šira slika, već u drugoj polovici prošle godine moglo se vidjeti da imamo bolid sposoban boriti se za pole position, ali kojeg je u utrkama redovito pobjeđivao Red Bull”, kaže Sainz.

“Ljudi su za to često krivili strategiju, ali zapravo, mislim da puno puta jednostavno nismo bili brzi poput njih, kao u Budimpešti ili Austinu, mjestima gdje smo imali pole position pa onda padali u poretku.”

Španjolac objašnjava da je dobar početak prošle sezone zapravo odveo inženjere u pogrešnom smjeru jer su se držali koncepta za koji su vjerovali da je uspješan, a problemi su kasnije bili sve veći iz vikenda u vikend.

“To je nešto zanimljivo, pogledamo li prošlu godinu. Kad je ovaj bolid stvoren, u to smo vrijeme i dalje bili super kompetitivni. Nismo imali vremena znati kako će izgledati drugi dio sezone. Nismo znali da će se bolid mučiti s brzinom u utrkama. Bili smo brzi u utrkama, brzi u kvalifikacijama na prvih šest, sedam vikenda prošle sezone i vjerojatno je zbog toga ovaj bolid napravljen na taj način.”

“Moguće je da smo zbog tih prvih šest utrka vjerovali u ovaj koncept. Možda bi nam bilo lakše da su se stvari iz drugog dijela sezone počele događati ranije. Zato je Formula 1 tako komplicirana i teško je sve razumjeti. Ljudima je lako kritizirati izvana”, komentirao je Carlos.

Prošla utrka u Kanadi bila je dosta dobra za Ferrari i nudi dozu optimizma za nastavak sezone. Moglo se pročitati u medijima kako su prilikom Pirellijevog testiranja guma na stazi u Barceloni, Ferrarijevi inženjeri našli nešto što bi im moglo biti od velike koristi pri podešavanju bolida. Ta teorija tek treba dobiti svoju potvrdu, a Sainz priznaje da do sada s bolidom SF-23 jednostavno nije mogao ići do krajnjih granica.

“Neću lagati, osjećaj u ovom bolidu i dalje nije odličan. Ovo nije bolid s kojim idem sve do limita i u kojem bih se osjećao ugodno u vožnji na limitu. To je bolid koji vas može iznenaditi, koji je težak za voziti. Može se to vidjeti i izvana, ali barem sada bolje razumijem kako trebamo podesiti bolid i kako ga treba voziti.”

“S izuzetkom Bakua, što je bio vikend koji ne razumijem i nikad neću razumjeti, u svakom drugom vikendu sam bio više ili manje tamo gdje naš bolid pripada i u tom pogledu sam ponosan. No, također nisam sretan jer želim više uživati i više pritiskati. Želim gledati prema naprijed, a ne provesti utrke gledajući u retrovizore. To je ono što pokušavamo poboljšati”, poručio je Sainz.

Velika nagrada Austrije počinje u petak 30. lipnja. Bit će to novi sprint vikend u Formuli 1, tako da ćemo već prvog dana gledati kvalifikacije na stazi Red Bull Ring.

Objava Sainz: S ovim bolidom ne mogu voziti na limitu pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Šestak