“Titanic trio” nastavio je borbu u Argentini. Lov na Bautistu i nastojanje da Španjolcu pokušaju uzeti što više bodova, Razgatlioglu i Rea shvatili su vrlo ozbiljno s obzirom da su i jedan i drugi bili najbrži na slobodnim treninzima. S druge strane Bautista i tvornički Ducati team nisu pokazivali slabosti visokim plasmanom na treninzima a u konačnici i čvrsto držeći prvo mjesto u ukupnom poretku s 56 bodova prednosti. Kvalifikacije su potvrdile rezultate s treninga, Pole je pripao Razgatliogluu s novim rekordom staze, zatim se plasirao Rea pa Bautista. U drugi red su se ugurali Lecuona, Redding i Baz dok je najčešći “drugi” trojac ostao u trećem redu: Basani, Rinaldi i Lowes.

Start je prošao bez značajnijih promjena poretka ali već nakon nekoliko zavoja Bautista je odjednom prošao Reu i Topraka no i otišao preširoko međutim pri povratku na prvo mjesto Toprak se prekočio, izgubio prednji kotač i pao. Najgori moguće scenarij za Turčina koji je još uvijek imao neke šanse za obranu naslova prvaka.

Utrku je nakon toga poveo Bassani ispred Ree, Bautiste i Lecuone a u drugoj grupi su ih pratili Rinaldi i Redding. Bassani je već pokazao da može voditi u početnim krugovima, Rea ga je snimao a Bautista je odabrao svoju staru taktiku praćenja i čekanja prilike. A ona se otvorila već u osmom krugu pa je vrlo brzo poveo utrku premda bi mu i sami podij u prvoj utrci bio sasvim solidan rezultat s obzirom na Toprakov pad odnosno 20. mjesto u tom trenutku.

Bautista je u zadnjih 13 krugova samo povećavao prednost dok mu je leđa čuvao Bassani boreći se s Reom za drugo mjesto. Nova pobjeda za Bautistu bila je neupitna, drugo mjesto pripalo je Rei koji je tek tri kruga prije kraja vrlo agresivnim napadom uspio proći Bassanija te u preostalim krugovima malo se i odvojiti. Bassani je tako osvojio mjesto na podiju a Razgatlioglu se vratio do 15. mjesta, dalje nije išlo. Bodovna razlika je time gotovo maksimalno narasla za ovu utrku i iznosila je 80 bodova.