Iz Red Bulla su otkrili da su nade Maxa Verstappena za pobjedu u utrci za Veliku nagradu Miamija bitno nestale zbog oštećenja na podnici bolida.
Verstappen nije mogao pratiti tempo pobjednika utrke Landa Norrisa iz McLarena nakon odlaska sigurnosnog automobila.
Analiza na Verstappenovom RB20 bolidu nakon utrke otkrila je da je svjetski prvak oštetio podnicu bolida – najvjerojatnije prilikom prelaska preko rubnika šikane i udarca u stupić u 22. krugu.
“Mislim da nismo baš imali sjajnu ravnotežu kroz vikend. Udarac u stupić oko 20. kruga je zapravo napravio dosta štete na donjem dijelu automobila, tako da ćemo morati pogledati kakav je to točno ostavilo učinak.”
Christian Horner
No, činilo se da Hornerovi komentari nisu bili u skladu s Verstappenovom reakcijom nakon utrke kada je rekao da su njegovi problemi s tempom bili posljedica podešavanja i guma, te smatra da loš tempo nije bio zbog štete:
“Nisam se cijeli vikend baš osjećao ugodno u bolidu. Na mediumu je još bilo OK, ali na tvrdoj komponenti je bila prava katastrofa.”
Konkretno upitan o Hornerovim sugestijama da je njegov pad tempa uzrokovan oštećenjem, Verstappen je odgovorio:
“Nije se osjećao drugačije pa ne znam. Možda je već bio oštećen. Mislim, udario sam tu stvar i tada je moj tempo bio isti tako da zapravo nisam znao je li bilo štete.”
Red Bull je kasnije objasnio da je Verstappenova primjedba o šteti došla prije nego što je vidio bolid – pri čemu je bilo prilično očito da je bilo štete.
Horner je objasnio da podaci iz utrke pokazuju da je Verstappen bio znatno lošiji u performansama kroz 1. zavoj, što je predstavljalo prednost koju je Norris imao:
“Izgubio je dvije i pol desetinke u prvom zavoju u svakom krugu.”
Verstappen je kasnije samo izjavio da je bilo vidnog oštećenja na bolidu:
“Kad smo vratili auto u garažu, otkrili smo da je pod bio oštećen i da je imao rupu koja je nastala od udarca u stupić, tj. prelaska preko njegovog temelja.”
Objava Red Bull: Verstappen je imao oštećeni bolid pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.
Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Vukajlovic